مصاحبه آرشیو خبر ها
پوگبا، توز نیست

پوگبا، توز نیست

السیو تاکیناردی هافبک اسبق تیم یوونتوس که یکی از دوست داشتنی ترین بازیکنان از دید هواداران یووه می باشد در برابر انتقادات اخیر از پل پوگبا دفاع کرده است.

پوگبا می تواند رهبر جدید تیم باشد؟ می تواند اما هنوز داشتن چنین نقشی در زمین برای او زود است. در سن 22 سالگی نمی توانید از بازیکن انتظار داشته باشید که بر تیم را به دوش بکشد ، توز این کار را می کرد ، او به تنهایی بسیاری از بازی ها ناجی یوونتوس بود.حتی وقتی تیم زیر فشار بود توپ را حفظ می کرد. امروز جای او خالیست و بدون این بازیکن آرژانتینی یووه مثل خانه ی بدون بنیان است.حالا بازیکنان جوان باید این خانه را بازسازی کنند.

آیا از برداشتن شماره ی 10 شگفت زده شده ام؟ این می تواند یک حرکت ساده ی بازاریابی باشد ، اما پل برای لیگ ما یک بازیکن تبلیغاتی است ، او فوق العاده است و از لحاظ فنی و شخصیتی می تواند بار شماره ی 10 را تحمل کند.البته او مطمئنا آپاچی نیست.

اما من مطمئنم آن ها می توانند که دوباره لیگ را ببرند ، اما نیاز به زمان دارند. در واقع ماروتا بازیکنان خوبی استخدام کرده، علاوه بر چند ستاره بازیکنان جوانی را هم به خدمت گرفته که می توانند این پروژه را به دست بگیرند و به پیروزی ادامه دهند.

پیشنهادات زیاد برای پوگبا؟ فکر نمی کنم به آنها فکر کند ، تازه ، دربرابر لاتزیو در شانگهای او به تنهایی تیم را به جلو کشید و منجر به بردن جام شد.مطمئنا در لیگ خوب کار نکرده ولی او مریخی نیست یک بازیکن 22 ساله با فراز و نشیب هایی که پیش می آید.

انتقاد از او بیهوده است ، یوونتوس باید به او کمک کند و بالعکس.یووه کار خوبی کرد که او را نگه داشت تا بتواند تیمش را رقابتی کند. البته باید اشاره کنم که ممکن است پوگبا این فصل بد بازی کند و قیمتش افت کند. اما اگر جرات حرکت رو به جلو ندارید اصلا نباید قدم اول را بردارید. بیرون زمین قضاوت کردن آسان است.

موقعیتش در زمین؟ بهترین پست همین جایگاهی است که در حال حاضر دارد ، هافبک مرکزی.در مقابل مدافعان به جای پیرلو نمی تواند بایستد چون این پست نیاز به پاس های عمقی دارد و همچنین هوش در جایگیری ، مثل مارکیزیو. هافبک هجومی؟ فکر نمی کنم.الان دوست دارم ببینم آلگری که یک سوپرمربی است با کوادرادو و هرنانس چگونه کار می کند.

" تیم ترجمه انجمن هواداران باشگاه یوونتوس "

برای حمایت از ما بر روی منوی تبلیغات در سمت چپ سایت کلیک فرمایید !


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: